Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik een afspraak maken met de accountmanager van Clipper?

    Wil je een afspraak maken met onze accountmanager Maikel van Diepen, neem dan gerust contact met hem op. Je kunt hem rechtstreeks bereiken op telefoonnummer 06 4307 2069 of je kunt mailen naar maikel@clippergifts.nl.

  • Wat is de gedachte achter 'Selling together!'?

    Clipper gelooft dat ‘Selling together!’ relaties bouwt en versterkt. Door middel van intensief samenwerken, het delen van kennis en een gezonde, wederzijdse loyaliteit streven we samen naar groeiende verkoopresultaten en continue ontwikkeling waarbij jij centraal staat. Clipper wil geen afstand zoals die gecreëerd wordt bij een leverancier-versus-klant relatie maar kiest bewust voor partnership. We bundelen de krachten en versterken elkaar in groei, kennis en verkoop. Kortom: Selling together!

  • Heeft Clipper een catalogus?

    Clipper presenteert jaarlijks een nieuwe !deas Catalogus vol geschenkideeën en inspiratie. Wil je deze catalogus ontvangen, vraag hem dan gerust aan. Wij versturen de catalogus zo snel mogelijk. In de catalogus staan bruto adviesprijzen vermeld, zodat je de catalogus in kunt zetten als marketingtool naar je klanten toe. Wil je de catalogus met je eigen cover bestellen? Ook dat is mogelijk. Je betaalt hiervoor een meerprijs. Wil je hier meer informatie over? Neem dan contact met ons op.

  • Voor welke periode gelden de prijzen van Clipper?

    In onze catalogus vind je de bruto prijzen. Zowel de drukprijzen als productprijzen kunnen gedurende het jaar aangepast worden. De weergegeven prijzen op onze website zijn altijd leidend en te allen tijde bindend.

  • Wanneer betaal ik ordertoeslag?

    Is je orderwaarde per product lager dan € 80,- (incl. opdruk, excl. btw en verzendkosten) dan berekenen wij een ordertoeslag. Deze toeslag bedraagt € 30,- en geldt per besteld product waarvan het totaalbedrag onder de € 80,- uitkomt.
    Voor orders zonder opdruk betaal je € 20,- ordertoeslag.

    De ordertoeslag wordt apart vermeld op de website en op je orderbevestiging. 

  • Wat zijn instelkosten?

    Dit zijn kosten voor het zetwerk, het maken van drukplaten en het instellen van de drukmachines. Opdruk- en instelkosten staan per kleur/opdrukplaats per product aangegeven, tenzij anders vermeld.

  • Wat zijn handlingskosten?

    Onze producten zijn op verschillende manieren verpakt en worden al dan niet per stuk in een verpakking geleverd. Wil je producten laten bedrukken dan worden de producten uitgepakt en na het bedrukken weer ingepakt. De kosten die hiervoor berekend worden noemen we handlingskosten. De hoogte van deze handlingskosten is afhankelijk van de wijze waarop het product verpakt zit. De handlingskosten staan per product weergegeven op onze website.

  • Hoe worden de verzendkosten bepaald?

    Clipper werkt samen met de gerenommeerde transportpartners UPS en Dachser. De verzendkosten zijn afhankelijk van het totale gewicht van je order. Ga naar een actueel overzicht van de verzendkosten.

  • Wanneer kan ik partner worden bij Clipper?

    Wij begroeten je graag als partner wanneer jij je profileert als wederverkoper van onze producten. Op het moment dat je dit kunt aantonen voorzien wij jou van inloggegevens waarmee je toegang krijgt tot onze website. Ben je ingelogd dan zijn de getoonde prijzen de netto prijzen.

  • Hoe weet ik wanneer mijn condities als partner gunstiger of ongunstiger worden?

    Als jouw omzet stijgt en de condities voor jou als partner verbeteren nemen wij telefonisch contact met je op. Je nieuwe condities gaan immers per direct in en dat is in jouw voordeel. Wat de voordelen precies zijn leggen we je op dat moment graag uit. Per mail worden deze condities bevestigd middels een officieel document. Aan het einde van elk kalenderjaar wordt de balans opgemaakt. Afhankelijk van de intensiteit van onze samenwerking worden voor het nieuwe kalender jaar jouw condities vastgesteld. Deze worden met jou gecommuniceerd aan het einde van elk kalenderjaar.

  • Wat is jullie beleid ten aanzien van wet- en regelgeving omtrent producten?

    Al onze producten zijn Europees gecertificeerd. Wij laten onze producten testen door gecertificeerde testbureaus om ervoor te zorgen dat onze producten aan de toepasselijke wet- en regelgeving op het gebied van veiligheid voldoen. Daarnaast vragen wij onze leveranciers om verschillende verklaringen af te geven die bevestigen dat de producten voldoen aan de door ons opgegeven specificaties en specificaties die volgen uit wet- en regelgeving. Lees hier alles over ons beleid ten aanzien van wet- en regelgeving.

  • Ik heb een klacht. Hoe werkt de klachtenprocedure?

    Jouw order wordt met de grootste zorg behandeld. Mocht jouw klant desondanks niet tevreden zijn over het eindresultaat neem dan telefonisch contact met ons op 0492 530 230 of meld de klacht via sales@clippergifts.nl.

    Binnen 4 (werk)uren ontvang je een reactie van ons ten aanzien van de klacht. In overleg met jou wordt gezocht naar een passende oplossing want als jouw klant niet tevreden is zijn wij het ook niet. Is Clipper in gebreke gebleven en kunnen wij een betere kwaliteit leveren, dan ontvangt je klant een nieuwe order. De order wordt uiteraard maar eenmaal gefactureerd. Voor meer informatie kun je de Algemene Voorwaarden raadplegen.

  • Welke bedrukkingstechnieken worden door Clipper in de eigen drukkerij verzorgd?

    Wij verzorgen:
    - lasergravering
    - CO² lasergravering
    - tampondruk
    - zeefdruk
    - digitaal transferdruk
    - keramiek transferdruk
    - doming
    - blinddruk
    - sublimatie
    - sticker
    - digitale bedrukking

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag.

T: 0492 530 230 (bereikbaar tussen 8.00 en 17.00)

LogoTool